نام سرخپوستی من

به قول آلما توکل نام سرخپوستی من: کسی که تمام درامدش را خرج دکتر رفتن می کند!

ان حس لعنتی هنوز با من است... الان بیشتر از دو ماه است که حس می کنم چیزی در گلیوم گیر کرده! پایین نمی رود.. بدجوری اعصابم را به هم ریخته!

حالا که این حس شدید است و تمام بیست و چهار ساعت رو زبا من است خوب که فکر می کنم می بینم قبل تر ها هم همینطور می شدم اما دو سه روز بیشتر طول نمی کشید و خودش رفع می شد یا فقط حین خوردن این حس را داشتم! حس می کردم بخشی از لقمه ام می ماند در گلویم پبه واسطه چیزی که درونش گیر کرده و دیرتر پایین می رود!!

اما الان چه بخورم چه نخورم همین حس با من است!

کمی کنکاش کرده ام و متوجه َشده ام که این خودش یک مشکل بزرگ است.. مثلا وجود توده در نای، معده یا روده می تواند چنین حسی به آدم بدهد!

آندوسکوپی کردم، عکس رنگی گرفتم.. هیچ چیزی نشان نداد! اوضاع نرمال بود.. فقط اسید معده زیادی ترشح می شد و معده هم دچار عفونت شده بود که با امپرازول قرار است برطرف شود...

اما چرا این حس هست هنوز؟!

به آندوسکوپی شک کنم؟!

به تشخیص دکتر شک کنم؟!

وقتی همسرجان مدارک را برای بیمه برده بود کارشناس بیمه گفته بود این عکس هایی که از اندوسکوپی تهیه شده خیلی بی کیفیت است! بعد با دکتر مربوطه تماس می گیرد که این چه عکس های بی کیفیتی است که تهیه کرده ای؟! چطور با این ها تشخیص داده ای  و .... همسرجان هم آمد و گفت برو مشهد، بیمارستان رضوی دوباره آندوسکوپی انجام بده به دستگاه این دکتر اینجا اعتباری نیست!!!!!!!!

دوستم که در دانشکده علوم پزشکی مشهد مشغول کار است گفت کارشناس بیمه غلط اضافه کرده! پزشک از روی مانیتور در همون لحظه که داره کار رو انجام می ده درست می تونه تشخیص بده ...

حالا من مانده ام و این حس توده در گلو و این همه حرف و حدیث!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
سعیده سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 13:48

بغضه خواهر
بریزش بیرون

تیروئید رو چک کردی؟

یه آزمایش چکاپ کامل برام نوشته انجام دادم حتما چکش کرده ... هیچی نبود لابد که نه دارو داد نه حرفی از این مورد زد...
فقط یه امپرازول داد و از اسید معده حرف زد و عفونت معده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.