درد بی درمان

یک ماهی می شود که بیماری بر من غالب شده است. سرگیجه که با حمله شروع شد و تمام روزهای این یک ماه همراهم بود و با چه سختی ای ساعت ها را گذرندام. 

هیچ دکتری نمی فهمد که دلیلش چیست! در نتیجه درمانی هم وجود ندارد....

حالا بعد از یک ماه دچار افسردگی شده ام! هیچ چیزی برایم مهم نیست. دلم می خواهد فقط بخوابم. 

مادام خسته و بی حوصله ام! بی حافظه شده ام .. کارهام یادم نمی ماند...

قدرت مدیریتم را از دست داده ام!

گاهی احساس بی رمقی و ضعف در دستان و پاهام دارم...

هیچ چیزی برایم مهم نیست! حتی اگر به مامی ده روز هم سر نزنم ککم نمی گزد چون توانش را هم ندارم...

یا خورد و خوراک دخترک که برایم مهمترین اصل زندگی بود حالا برایم بی رنگ شده! 

به سکس هم بی میلم..

موهای زاید زیر چانه ام را باید بروم لیزر کنم ولی حس و حالش نیست... هیچ چیزی برایم مهم نیست..

میل زیادی به خواب دارم... خواب و فقط خواب!

کاش معلوم شود چه مرگم است!

خیلی شبیه به مرده ها هستم!

نظرات 5 + ارسال نظر
شانیسا جمعه 24 خرداد 1398 ساعت 16:21

من غریبم وزیاد از زندگیت نمیدونم. تازه خوندمت.ولی واقعا به عنوان یه انسان نگرانت شدم. میشه بگی از اول چجوری خوب بود و خدای تو بود و الان این شده چندساله ازدواج کردی. چرا فکر خودت و دخترت نیستی.

وبلاگ رو بخون متوجه می شی چی شده به اینجا رسیدیم...
قبلا تو بلاگفا می نوشتم.
alwaysmoments.blogfa.com
چیکار باید بکنم که فکر خودم و دخترم باشم!

مینو جمعه 24 خرداد 1398 ساعت 16:19

نیوشا بهتری؟
نگرانتم پیش دکتر دیگه ای رفتی؟

سلام بعد از یکماه بهتر شدم
البته گاهی دچارش میشم.
نه دکتر دیگه ای نرفتم از دکتر رفتن خسته شدم

مینو* سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 00:57

نیوشا ازت خودت خبر بده . بهتر شدی؟
مشخص شده مشکل چیه؟

نه عزیزم بهتری در کار نیست هر روز سرگیجه هر روز و هر لحظه ..
از دکتر رفتم هم خسته شدم. اخرین دکترم تست تعادل گرفت و مشکل از گوشم و تعادلم نبود

کولی وار چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 13:48

سلام
من عمیقا فکر می‌کنم که شما نیاز به انگیزه‌ای قوی دارید در زندگی‌تان... که به شما نشاط بدهد... وگرنه این روند قهقرا ادامه‌دار خواهد بود...

مینو* دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ساعت 10:50

عزیزم نگرانت شدم.
نمی دونم آزمایش دادی یا نه اگه ندادی یه آزمایش کلی بده و حتما ویتامین دی و تیروئیدتو چک کن تقریبا همین علایم دارن.
فشار و عصبی شدن این مدتم هم بی تاثیر نیست .خیلی مراقب خودت باش و حتما پیگیری کن.

ازمایش دادم همه چی نرماله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.