دخترک هر روز بزرگ تر می شود رشد جسمانی، عقلانی و روحی اش برای من مشهود است..

به قد و بالایش که نگاه می کنم لذت می برم...

جسارت دفاع از خودش را دارد و این به من قوت قلب می دهد.

اعضا خصوصی بدنش را اموخته و به درستی حواسش هست کسی به آنها دست نزند...

سعی در این دارد که همه چیز را از من تقلید کند بی کم و کاست. حتی مدل قرار گرفتن پاها در هنگام ایستادنم را تقلید می کند!

با غریبه ها طوری ارتباط می گیرد که آنها را از این حد اجتماعی بودنش شگفت زده می کند.

اموزش زبان انگلیسی را همچنان برایش ادامه می دهم و نتایج مطلوبی هم تا کنون داشته. اولین و بهترین نتیجه اش میزان علاقمندی اون به صحبت کردن و شنیدن زبان انگلیسی ست...

این روزها یکی از لذت هام دیدن صحبت کردن او با عروسک هاش هستم... که تمام انها را علارغم اینکه دختر هستند پسرم صدا می زند!

خوشخوراک است و شیرین زبان...

خوش لباس هم هست... 

همچنان سعی دارم غذایش مقوی و سالم باشد و برنامه های غذایی و میان وعده خاص خودم را برایش تهیه می کنم... همچنان از پرستارش می خواهم که او را با روغن دانه های خاصی ماساژ دهد...

مسواکش را منظم خودم برایش می زنم اگرچه همیشه به سختی چون ممانعت می کند ...

گاهی چنان از بودنش لذت می برم که فکر هیچ چیز دیگری ازارم نمی دهد چون راه گذار فکرو خیال ها به ذهنم را لذتی که وجودم از بودنش می برد، مسدود می کند!

بودنش در نهایت صحت و سلامت و شادمانی مستدام باد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.