آدم ها تغییر می کنند

مدیرم می گفت تو با دو سال پیش خیلی فرق کرده ای! از نظر رفتار، اخلاقی .. برخوردت حتی!

مدیرم دو سال پیش استادم بود!


نشد که بگویم دو سال پیش پی این همه سختی به تنم نخورده بود!

دو سال پیش بابا جلوی چشمهام درد نکشیده بود، ناله نکرده بود! از درد به خودش نپیچیده بود... از درد بی خواب نشده بود..

دو سال پیش برای نجات بابا به هر دری نزده بودم! دو سال پیش زاری و گریه نکرده بودم به خدا التماس نکرده بودم ...

دو سال پیش دلم نشکسته بود! دلم پاره نشده بود! ... دو سال پیش از خدا وحشت نداشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دو سال پیش مسئولیت فرزند به عهده نداشتم! دو سال پیش روزهای سیاه افسردگی پس از زایمان و دردهای جسمی اش را نکشیده بودم!

دو سال پیش زندگی ام راحت تر بود... خوش تر بود!


نشد که بگویم شما هم در مقام استاد جایگاه بسیار والایی برایم داشتید و حالا این پست مدیریتی... این میز و لقب لعنتی من درونتان را بد به رخ ما می کشاند! بد!

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیه چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 21:29 http://lucydays.blogsky.com

سلام عزیزم
امروز باهات آشنا شدم
گلم زیاد سخت نگیر همه مون مشکل داریم باید یه جوری به سر برسونیمش
من خودم خیلی آدم عصبی ای هستم و خیلی پاچه اطرافیانم رو میگیرم،
اما همش با خودم میگم این نیز بگذرد
بقیه مطابتم میخونم، بوس

خوب عزیزم نمی گذرد که ردی از ناخشنودی به جا می ذاره تو لحظه هعای حال و آیندت ..
فدای شما
ممنونم که خوندی من رو

مادر تنها دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 11:46

سختی و ناراحتی و غصه خیلی ادم رو عوض می کنه بی اینکه ادم خودش خیلی در روند این تغییر باشه. من خودم یه دوره ای یادمه با چندتا تلنگر ساده فهمیدم چقدرررررررررر عوض شدم ...
نیوشا جان برات ارزوی ارامش تو زندگیت دارم. راست می گن هیچ چیز تو دنیا بالاتر از سلامتی و ارامش نیست.

زندگی چقدرر بالا و پایین داره ..
واقعا هیچ چیز جای سلامتی و ارامش رو نمی گیره
ممنونم دوست عزیز

beny20 یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 15:08 http://beny20.blogsky.com

آدمای سختی کشیده لایقه ارامش هستن ..
امیدت ب خدا باشه .

ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.