دوباره توبیخ

دوباره قرار است توبیخ شوم.. بله به دستور رئیس اما اینبار معاونش، خانم دکتر قرار است توبیخم کند .. بله اینبار هم درج در پرونده می شود!

تفاوتی که وجود دارد این است که تو بیخ اینبار مربوط به آن یکی حوزه کار من است! اما در پی یک اتفاق عجیب قرار است توبیخ شوم! هر چه فکر می کنم ذهنم به جایی نمی رسد!

یکی از فرم های تکمیل شده از طرف متقاضی را یک بنده از خدا بی خبری توی حیاط پیدا می کند و میاورد و می گذارد کف دست رئیس که ببین اسناد سازمان در محوطه سرگردان اند! که ببین کارشناسان بی توجهی داری!!

اول اینکه این فرم اصلا سند نبود، نه امضایی داشت نه مهری .. فقط یک فرم تقاضا بود که تکمیل شده بود!

همیشه فرم های از رده خارج شده را معدوم می کردم .. ریز ریزشان می کردم می ریختم داخل سطل بازیافت.. امکان نداشت فرم را درسته بدون هیچ تا زدنی یا پاره کردنی یا مچاله کردنی، صاف صاف، بیندازم داخل سطل بازیافت! مگر اینکه بی دقتی کرده باشم و احیانا این مورد از دستم در رفته باشد که باز همین هم برایم خیلی عجیب است!

با مدیر امور عمومی صحبت کردم که گیرم من بی دقتی کردم و فرم را همین طور داخل سطل بازیافت انداخته ام مگر کجا نگهداری می شوند که باد بزند و بیندازد کف محوطه؟! گفت امکان ندارد باد زده باشد! محتویات سطل ها داخل کیسه زباله می شود و سر کیسه بدون شک گره می خورد و ... بعد فرم را دید و خندید. گفت این فرم آنقدر صاف و صوف است که انگار لای پرونده نگهداری می شده نه داخل سطل زباله! دختر جان یکی از روی میزت برداشته و ....

بی راه هم نمی گفت ...

حالا افتاده ام روی دور بد! باز دوستان هی بگویند ای نیوشای ناراضی همیه شاکی .. این بد بین.. انقدر منفی بافی نکن!

یکی بیاید بگوید چگونه می شود این شرایط را به فال نیک بگیرم؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.