گویی که جانم می رود

حس می کنم همه چیز با هم درحال از دست رفتن است..

همه چیز های مهم زندگی ام یک جا، با هم دارند از دستم می روند!

و من جز این که نگاه کنم و اشک بریزم و از شدت اشک ریختن دچار سر دردی وصف ناپذیر شوم، از پس کار دیگری برنمی آیم!

حتما عده ای هستند که بگویند با این همه انرژی و فاز منفی که درون افکارت هست نتیجه بهتر از این نمی شود!


من اما فکر می کنم کار، کار خداست! بس خنجر حرف هام رو به او بود!

نظرات 7 + ارسال نظر
Miss.Khorshid دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 15:12

سلام خانم
خوندم که در پاسخ به دوستان نوشتین حال پدرتون متاسفانه خوب نیست. خودتون واردین با اینحال سایت زیر رو ببینین. یه زنگی بزنین مشاوره برای زخم. ان شالله شهر پدرتون هم نماینده داشته باشن. پانسمان زخم کامفیل
http://www.iliadarman.com/site/index.html

چشم سر می زنم ممنونم که اطلاع دادی ...
جایی نیست که نرفته باشیم کاری نیست که نکرده باشیم

مینو دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 11:32

ناراحت شدم دوستم جز دعا کاری نمیشه کرد.

ممنونم از لطفت عزیزم

مینو دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 08:57

سلام عزیزم خوبی؟
کجایی؟ دل نگرانتیم

هستم اما انگار نیستم
بابا حالش اصلا خوب نیست
پاش وضعیت وحشتناکی داره
و من ...
من دیگه انرژی و توانی ندارم!
حالم خوش نیس

طلوع ماه یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 15:15 http://mmnnpp.blog.ir

بهتری؟

نه روحیم از این داغونتر نمی شه ...

مادر تنها جمعه 2 مهر 1395 ساعت 20:01

کجایی دخترم؟ نگرانتم

حالم خوب نیست
خوش نیستم...

Miss.Khorshid دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 17:52

سلام
باور کن میتونم با اطمینان بهت بگم هر اتفاقی که برامون میفته به اندازه ایه که توان داریم. ان شالله این روزها که گذشت بعدها به یاد این روزها میفتی که چطور طاقت آوردی و زنده موندی. نگران نباش. خدا بعضی ها رو این مدلی بالا پایین میکنه. فرزندتون هدیه ی خدا در برابر درک این روزهای سخت. توکل به خدا. باید هر دو مدلش رو دید. خیلی ها حاضرن شرایط سخت تر از شما رو داشته باشن و از اونطرف هم منتظر یه فرشته ی کوچولو باشن. همه ی این اتفاقها میشه زندگی....

مجموع خوشی و نا خوشی ... درد و سلامت... لبخند و اشک ...
می دونم، می فهمم.. زندگی نمی تونه همش رو یه دور باشه!
واقعا چطور طاقت آوردم این روزا رو .. چطور طاقت می یاریم

پری دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 09:39 http://shahpari-a.blogsky.com/

آروم باش ... و توکل کن .... هیچ نسخه دیگه ای ندارم ...

بله چاره ی دیگه ای هم نیس
ممنونم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.