روزگار گذشته نمی آید باز

حرف تازه ای نیست...

دیگر رمقی هم نیست ..

قبل تر ها از نسیم پاییزی می نوشتم... همین که به نزدیکای پاییز می رسیدم از دیوانگی هام در این فصل می نوشتم..

از دلتنگی هام.. از غربت خاص این فصل ..


قبل تر ها چقدر خوشبخت بودم!

نظرات 2 + ارسال نظر
مادر تنها شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 11:48

عزیزکم ......

ببخش دوستم اینجا زیادی غمباره

مینو چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 12:57

دختر خیلی خودتو و روزگارتو با ناامیدی میبینی کم اینقد انرژی منفی بده به روزهات و لحظه هات.مگه از آینده خبر داری!
رمقی هست
امیدی هست
یه عالمه هم حرف تازه هست
به جون خودم بیشتر این ناراحتیات مال این هاله ی منفی و پر از غمیه که دور خورت پیچیدی ذهنتو خالی کن تا خودت نخوای همینطور پیش میره. حتی الکی هم شده حرفای مثبت بزن فکرای مثبت بکن تاثیر شو میبینی خودت.

چشم سعی می کنم دید مثبت داشته باشم ...
تلاشم در همین جهته
با وجو اینکه کلا آدم منفی بافی هستم از دوران نوجوانی همین جور بودم، به سرعت تغییر جهت دادن در نوع نگرش کار سختیه
اما در تلاشم مینو جان ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.