این روزهای بد

رئیسم از گزارش هام ایرا د می گیره... امروز گفته بود اینم شد گزارش! اصلا به درد نمی خوره ....

مدیرم که چند روز پیش گفته بود به رئیس انتقال داده در این واحد نیازی به من نداره!

کاری که در بخش دیگه انجام می دم، این اواخر توش سوتی زیاد دادم! هماهنگی جلسه ها رو درست خاطرم نبوده انجام بود.. یه سری فراموشکاری های ناجور ....

حالا هم یه اتفاقی افتاده که تو این فرصت کم بعید می دونم بتونم جمعش کنم! البته شک دارم که اشتباه از من بوده باشه ... اما کی حرف من رو باور می کنه .. اونم بعد چند بار فراموشکاری که این اواخر به لیست ایرادات کاریم اضافه کردم!

رئیس هم با تعدیل و بیرون انداختن که هیچ مشکلی نداره!

منم که کوه استرس و نگرانی...

منم که از هر نظر وابسته به این موقعیت شغلی ...


اوه خدای من.... می شه چند لحظه دست بکشی از کار دنیا و بیای کنارم دستت رو بذاری رو شونم! می شه بهم لبخند بزنی .. یه چیزی بگی که آروم بشم؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.