مرا اینگونه آزمایش نکن

یک فکری مثل خوره مرا، روحم را، ذهنم را می خورد..

اینکه نکند فرزندم معیوب باشد... !!!!!!

عذاب می کشم هر لحظه از این فکر ....

هرچه دوری می کنم باز می آید سراغم....

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 19:19

سلام
خیلی از مادرا تو دوران بارداری از این فکرا میاد سراغشون.کافیه بهشون بی محلی کنی.یعنی هروقت این فکر اومد سراغت محکم و قاطع به خودت بگو من قرار نیست به این موضوع فک کنم چون حالمو بد میکنه! و سریع جاتو عوض کن. و شروع کن به انجام یه کاری و به یه چیز دیگه فکر کن.باور کن شدنیه.من انجامش دادم.
راستی من خیلی وقته میخونمت ولی خاموش. دغدغه هات خیلی برام ملموسه چون خیلی هاشونو منم تجربه کردم.
امیدوارم این روزا رو با حال خوب بگذرونی و نی نی ت هم به سلامتی به دنیا بیاد

سلام... بله می دونم این تفکرات شایع هستند میون خانم های باردار! اما من چون زیای تفکرات منفی دارم این افکار خیلی اذیتم می کنن!
چشم انجام می دم و سعی می کنم با مشغول کارهای دیگه شدن دوری کنم از این فکرا...

مرسی که نظر دادی... خوشحالم که می تونم با خواننده های خاموشم هم هراز گاهی در ارتباط باشم!
بله دغدغه های خیلی از ما زن ها مشابه همه.. تا حالا چند نفر این رو بهم گفتن و من از این تشابه این نتیجه می رسم که ما همه دچار یک درد مشترکیم! دردی که از جنسیتمون خانواده و جامعه و... بهمون وارد کردن!

ممنونم از دعای خیرت

مینو شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 14:39

اون فکره فقط یه درگیری ذهنی هجوه هیچی نیست.وقتی اومد سراغت از ته قلبت به خدا بگو خدایا این فکرو میسپارم بهت و خودت از من دورش کن.همین دیگه لازم نیست کاری بکنی.
دختر خوب اینقد ذهنو فکرت مشغوله و حرص میخوری اینم میشه نتیجه ش.دعوات کنم؟!!!! بعدم الان اینقد سونوگرافی و غربالگری و .... هست که جای نگرانی نیست.تصوراتتو عوض کن و از الان از خدا برای دادن یه بچه ی سالم تشکر و شکر کن .اینقد باید مطمئن باشی از سالم و تندرست بودنش که جلوتر شکرشم بجا بیاری.اصلا چرا فکر میکنی خدا میخواد بد آزمایشت کنه !قطعا جواب خوبی ها و دلسوزی هایی که درحق پدر ومادرت کردی رو بهت میده خدا خیلی خیلی الرحمن الراحمین .
این قضیه رو جدی بگیر قدرت ذهن خیلی زیاده اونقد که می تونه تبدیل به واقعیتش کنه. اون دخمل توی شکمت ازت انرژی مثبت و فکرای خوب میخواد زود باش بهش بده بیاد بیرون شاکی میشه ها!

آره مینو دعوام کن ....
راست می گی این ذهن منفی باف معلومه چه بلایی سر من می خواد بیاره...
همه این حرفاتو با خودم مرور می کنم اصلا ازش عکس می گیرم می خونم روزی چند بار تا یادم بمونه ...
از همین الان سلام بودنش رو شکر می کنم ....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.