این بالا و پایین ها... این سوز و گداز عاشقی ...

دیشب همسرجان من رو در آغوش گرفت و غرق بوسه کرد و گفت ببخشید.. ببخشید..این روزها زیاد اذیتت کردم، اعصابم خرد بود!

گفت تنها کار خوبی که برات کردم این بود که نون سنگک تازه برات می خریدم....

شب هم تا صبح هی بغلم کرد... هی نوازشم کرد .. هی بوسیدم...

صبح هم گفت ظهری زود برگرد بخوابی منم بغلت، کنم نازت کنم ....


- یه حرف هایی جاش همیشه می مونه... اونم برای منی که پس زمینه ذهنم اینه که حتما یه چیزی هست، یه چیزی بوده که طرف اینطور رفتار کرده! اما خوب در ظاهر هم خوب خر می شم با این بوسه و بغل ها ... :)

نظرات 4 + ارسال نظر
پری شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 10:04

باید در یک مقاله دیدگاهم رو نسبت به جایگاه زن بیان کنم!

منتظر مقالت هستم بی صبرانه عزیزم
:)
می دونم که یه حرفی بزنی پی ش رو می گیری

پری شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 08:05

سلام عزیزم
تبرییییییییییییییییییییییییییییییییک می گم
دختر خیلی شیرینه و به زندگی رنگ و بوی عشق میده
پدرش مسلما عاشقش میشه
این حرفا رو بیخیال که زنها مشکلاتی دارن دور و زمونه روز به روز به نفع زن ها داره می چرخه مواظب باش عزیزم این تفکراتو به دختر گلت منتقل نکنی از همین حالا که تو شکمته شروع کن و هزاران داستان زن هایی رو براش بخون که موفقیتشون عالم گیر شد

ممنونم پری جان
مسلمه که عشق و امید و خیلی چیزای خوب به ما می ده
کاش ما هم بتونیم چیزای خوب بهش بدیم....

من موافق نیستم که روز به روز به نفع زن ها می شه دنیا
والبته که زن های موفق زیادن که باس ختی های زیاد به موفقیت رسیدن! اینکه می گم سختی و درد زیاده به این معنا نیست که زن ها در زندگی خودشون و در جامعه موفق نبودن!

ممنونم از تبریکت...
چشم حتما این کار رو می کنم.. حتما سعی می کنم تفکرات خودم رو بهش تحمیل نکنم. این نکته مهمیه و ممنونم که یاداوری کردی

آقای پدر چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 14:17 http://daddyon.blog.ir

نیوشااااا.... با این کارایی که انجام داده بی برو برگرد خیانت کرده!

خیلی بدی آقای پدر!
راست راستی؟ یا شوخی می کنی ...

مینو چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 12:07

زندگی همین بالا پایین هاس م یبینی مثل پسر کوچولوهان خالی میکنن خشمشونو بعدش پشیمون برگردن سمتمون. پس وقتی تو اوج عصبانیت و ناراحتی و واکنش نشون دادن هستن نباید جدی بگیریم و خودآزاری کنیم چون یه مدت بعد قراره وارد اون برهه ی محبت و عاشقی و عذرخواهی بشیم.
فقط حواسمون باشه وقتی برای دلجویی میان زیاد ناز نکنیم و یادآوری نکنیم که تو هر دفعه همین کار میکنی و باز دوباره اومدی برای محبت کردن که چی بشه و از این دست حرفاو ....
چون مردا اگه بخوره تو ذوقشون دیگه برگشت همون موقعیت دلجویی ازشون سخت میشه و رویه ی دیگه ا یدر پیش میگرن و اینقد محبت نمیکنن شاید نهایتا به یکی دو جمله ی ساده ختم بشه! میشه نکته هایی که باید بگیم و همون حین درآغوش بودن بگیم یا حتی بعدا" اما جبهه گیری کار خراب میکنه.می دونم گاهی سخته اما همیشه راه های دیگه ای برای تلافی و جبران هست!
بذاریم مردمون لذت پذیرش همسرشو بعد از قبول اشتباه ش بچشه تا محبتش به ما افزون تر بشه.

می دونم مینو جان... من هیچ وقت عذرخواهیش رو رد نکردم!
گاهی به زبون میاره و کلامی عذرخواهی می کنه گاهی نه فقط با بوس و بغل
هر دو حالت رو می پذیرم اصلا بلد نیستم ناز کنم!
اما یادآوری به جایی بود :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.