واسه یه مشت دونه برده آدما شی

شغل من یکی از 10 شغل پر استرس شناخته شده  است.

از شغلم بیزارم!

این اواخر هر روز صبح با حالت تهوع صبگاهی از شدت نفرت به شغل انگشت ورود به سازمان را می زنم!

خسته ام..

اعصاب و روان آسفالت جاده است!

دلم می سوزد به حال این کوچولو که باید به خاطر چنرغاز! واقعا چنرغاز که زندگی ام گیرش است، سلامت جسم و روح ور اونش را به خطر بیاندازم با ادامه دادن به این کار لعنتی!


نظرات 3 + ارسال نظر
نفر اول شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 17:39

کار برای خانمها نباید تبدیل به وظیفه بشه. نباید این بلا رو سر خودمون بیاریم...

سیستم این کار رو کرده متاسفانه
سیستم مریض اداری

مینو شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:22

راست میگی گاهی کار و محیطش واقعا طاقت فرساس.
اما حالا که باید کار کنی زیاد بهش فکر نکن و به خودت بگو میگذره دیگه کم مونده یه مدت از محیط کار دور باشی.
روزی رسان خداست پس روزی ما نیز خواهد رسید!

بله خداست ولی این آدمای فقیر و تهی دست روزیشون دست کی بوده که بهشون نرسیده؟! :(
چاره جز تحمل ندارم

پری شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:21

عزیزم یا کاری رو بکن که دوست داری یا کاری رو که داری دوست داشته باش اینجوری اوضاع بهتر میشه
کارت روابط عمومی نیس احیانا چون من روابط عمومی سازمانم انجام میدم و خیلی استرس داره

با این بازار کار کجا کاری که دوست دارم رو پیدا کنم! وقتی که به درامدم احتیاج دارم!؟
نمی تونم دوسش داشته باشم چون توش تحفیر و فشار و استرش زیاده و به نظرم کار چیپی هستش!
در کنار این یه پست دیگه هم دارم که دارن اون رو ازم می گیرن... اما برا انجام هر دوتای این پست ها یک حقوق می گرفتم بدون یک ریال اضافه کار!!!!!!!!
اونوقت طرف رسمیه کارم نمی کنه راست راست راه می ره دو برابر من حقوق می گیره!
خندم میگیره وقتی می گم درآمد به این چندر غاز می گم درآمد!!!!!!!!

ممنونم از نظرت پری جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.