دخترک جانم.. سرماخوردگی عوضی و آنتی بیوتیک لعنتی

دخترک دوباره سرماخورده! آبریزش بینی که در ابتدا بی رنگ بود و حالا دو روز است که سبز رنگ شده! سرفه هم هست امروز حس کردم سرفه هاش خلط دار هستند!

درست یک هفته پیش با همین علایم بدون سرفه بردمش دکتر دارو داد انتی بیوتیک لعنتی !!!!!! پنج روز طبق تجویز به خوردش دادم ... خوب شد حالا باز بعد یک هفته دوباره...

بدنش ضعیف است؟

ویتامین کم دارد؟

خورد و خوراکش خوب نیست؟

آنتی بیوتیک ها باعثش هستند؟

الن ببرمش دکتر یا ..

یه جاخوندم باید تا یک هفته صبر کرد اگر علایم برطرف نشد به پزشک مراجعه کرد

اما باز همکارا می گن نه عفونته تریزه به سینش!!!!!!!

کسی می تونه کمکی بکنه؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
نبکا چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 22:26

انتی بیوتیک بهش ندین.
حداقل برای دادنش عجله نکنین.من این کارها رو کردم و پشیمونم.اگر هر چیز مفیدی مثل شیر گرم عسل میخوره بهش بدین.البته نمی دونم جوجه ی نازتون چند سالشه.از باد هم بپوشونینش و به نظرم در حمام کردنش عجله نکنین.بچه ها مثل گل هستن.ایشالا به زودی خوب میشه

ممنونم از پاسخت.. همین کار رو کردم

قوری دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 16:19 http://ketriyoghoriii.blogfa.com

سلام
من از اول تولد پسرم تا الان پیش یک دکتر بردمش . خیلی وقتا با یکبار رفتن پیشش . سرما خوردگی پسرم خوب نشده . دارو عوض میکنه . دوباره معاینه میکنه
نگرانی نداره . دوباره ببرینش . گاهی وقتا تا سه هفته هم سرماخوردگیش طول کشیده
البته بگم . پسر من خیلی بد غذا س نه سوپ میخوره نه پرتغال نه لیمو شیرین
برای همین ازین راه ها نمی تونم درمانش کنم

ملحفه تختش و با بالشتش حتما هر دو روز عوض کنید وقتی مریض هست . اگر اسباب باززی هم علاقه داره و تو دهن میکنه حتما بشورید .
یک پیاز قاچ شده داخل سرکه هم شبا میتونید بالای سرش بزارین تا میکروبا رو بگیره
یعنی من این کارا رو میکنم و خوب هم هست و نتیجه داده دوست دارید انجام بدین

سلام ممنونم
نگرانیم بابت اینه که دوست ندارم دارو مخصوصا داروی آنتی بیوتیک بهش بدم

مادر تنها شنبه 29 مهر 1396 ساعت 17:14

سلام. نیوشا جان دکتر بچه ها خدا رو شکر اصلا اصلا دارویی نیست و چی بشه دارو می ده. از اول بدنیا اومدن پسرک بهمون توصیه کرد تا دیدیم ابریزش بینی داره هرروز ببریم حمام اب داغ و تو حمام با پوار بینی شون رو تخلیه کنیم و بعد حموم قطره سدیم کلراید بریزیم و اینکه بخور اب سرد تو اتاقی که بچه می خوابه روشن باشه. اگر دخترک تب نداره خیلی نگران نشو اما داشتن تب یکی از علایمی هست کخ باید حتما بهش توجه کنی.

ممنون
من از حمام بردنش می ترشم که بدتر بشه
ممنون از راهنماییت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.