به غیر از من دل بسته ست!

دخترک به خواهر کوچیکه به شدت وابسته شده... به قدری که اگر او باشد بغل هیچ کس حتی من و پدرش نمی رود!

اگر لجظه ای دورش کنم از او داد می زند، گریه های شدید به راه می اندازد!

از طرفی خواهر کوچیکه برای نگهداری از دخترک تمام سیستم زندگی اش را تغییر داده!

کاش زودتر بتوان یک پرستار با خدا و مهربان و قابل اعتماد پیدا کنم...

خوب که فکر می کنم می بینم دخترک حق دارد! خواهرکوچیکه از من مهربانتر است.. وقت بیشتری برای شادی و باز با او صرف می کند...

من فقط سرش داد می زنم یا سعی دارم به زور بخوابانمش! قبلا گفته بودم مولفه های یک مادر خوب را دارا نیستم!

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 09:49

بهترین مادری نیوشا جان ، اما خسته ای، خودتو ناراحت نکن و به خودت حق بده ناراحت باشی و خسته، بقیه هم آروم آروم بهت حق می دن
دلت همیشه شاد باشه

رویا من دیگه شوری نه به دل دارم نه به سر ...
امیدوارم خوب باشم براش همین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.